THULE activities

Rady a tipy

Prodloužená záruka THULE
Featured

Prodloužená záruka THULE

Záměrem společnosti Thule je poskytovat mimořádné produkty, u kterých je testována kvalita a na které se vztahuje záruka na vady materiálu a zpracování.

Thule Guarantee

Záruka Thule Guarantee bude pokrývat jakoukoli vadu nebo poškození produktu Thule. To se vztahuje i na škody způsobené běžným opotřebením nebo přirozenou změnou zabarvení materiálu po dobu dvou let ode dne nákupu původním kupujícím. Záruka Thule Guarantee vám poskytuje zvláštní práva. Nemá vliv na zákonná práva, která máte jako kupující vadného výrobku.

Společnost Thule si vyhrazuje následující práva:

  • Opravit položku splňující podmínky záruky Thule Guarantee.
  • Vyměnit položku, pokud nelze poškození či vadu opravit.
  • Nabídnout podobný produkt srovnatelné hodnoty nebo vrátit zaplacenou cenu, pokud položku nelze nahradit stejným modelem.

 

Záruka Thule Guarantee se nevztahuje na vady vzniklé v důsledku okolností mimo kontrolu společnosti Thule. Mezi ně patří, nikoli výhradně, nesprávné použití, přetížení, případně sestavení, montáž nebo použití produktu nebo jeho příslušenství jiným způsobem než podle písemných pokynů společnosti Thule či dalších pokynů a bezpečnostních upozornění. Rovněž se nevztahuje na poškození vozidla, elektronických zařízení či nákladu uživatele ani na škodu způsobenou jakékoli jiné osobě nebo majetku.

Způsob hlášení záruky

 

 

Thule Extended Warranty

Záruka Thule Extended Warranty se vztahuje na produkty a příslušenství vyrobené společností Thule a prodané původnímu kupujícímu pod obchodní značkou Thule (vyloučené produkty: střešní stany, sety pro přestavbu a příslušenství – viz tabulka níže). Záruka se vztahuje na vady materiálu nebo zpracování a v závislosti na typu produktu platí určitý počet let od data původního maloobchodního nákupu. Konkrétní délka celkové záruky (Thule Guarantee plus Thule Extended Warranty) je pro každý produkt uvedena níže.

 

Společnost Thule, s přihlédnutím k omezením a vyloučením popsaným v této záruce, napraví vady materiálu nebo zpracování výrobku/výrobků provedením nezbytných oprav nebo výměnou vadných součástí bez poplatků za díly nebo práci.

Pro zajištění platnosti prodloužené záruky Thule Extended Warranty zaregistrujte svůj produkt u naší společnosti během dvou let od zakoupení.

 

 Dvouletá záruka Thule GuaranteeThule Extended WarrantyThule Extended Warranty
(Celkový počet let)
Nosiče a příčníky
Nosiče kol Ano + 3 roky 5 let
Boxy a koše Ano + 3 roky 5 let
Střešní nosiče Ano + 3 roky 5 let
Nosiče pro vodní sporty Ano + 3 roky 5 let
Nosiče pro zimní sporty Ano + 3 roky 5 let
Tašky a batohy
Zavazadla a cestovní tašky Ano + 3 roky 5 let
Cyklistické a sportovní brašny Ano + 3 roky 5 let
Brašny na notebook Ano + 3 roky 5 let
Organizéry Ano + 3 roky 5 let
Batohy a tašky Ano + 3 roky 5 let
Aktivně i s dětmi
Vozíky za kolo a cyklosedačky
Cyklosedačky
Vozíky za kolo, multifunkční sportovní vozíky

Ano
Ano

+ 3 roky
+ 3 roky 

5 let
5 let 
Kočárky              Ano + 1 rok 3 roky
Sety pro přestavbu Ano Ne 2 roky
Příslušenství Ano Ne 2 roky
Dětská nosítka Ano + 1 rok 3 roky
Příslušenství pro obytné vozy a karavany Ano Ne 2 roky
Střešní stany & příslušenství Ano Ne 2 roky
Psi      
Přepravní klece pro psy Ano + 3 roky 5 let

Vezměte prosím na vědomí následující omezení vztahující se k záruce Thule Extended Warranty:

  • Záruka se nevztahuje na vady vzniklé v důsledku podmínek mimo kontrolu společnosti Thule. Mezi ně patří, nikoli výhradně, nesprávné použití, přetížení, případně sestavení, montáž nebo použití produktu nebo jeho příslušenství jiným způsobem než podle písemných pokynů společnosti Thule či dalších pokynů a bezpečnostních upozornění. Rovněž se nevztahuje na poškození vozidla či nákladu uživatele ani na jakoukoli jinou osobu nebo majetek.
  • V době své platnosti se záruka Thule Extended Warranty nevztahuje na poškození nebo vady způsobené typickým opotřebením (například brzdy, pneumatiky a trubky, elektrické díly, problémy povrchu, vadné suché zipy, poškozené přezky, odloupnutí povrchové vrstvy nebo změna zbarvení tkanin).
  • Záruka společnosti Thule se nevztahuje na škody vzniklé v důsledku nesprávného použití (např. trhliny, proříznutí nebo otvory v tkanině) a kosmetická poškození (například poškrábání, případně potřísnění tkanin).
  • Záruka se také nevztahuje na škody způsobené leteckými společnostmi nebo jiné škody vzniklé při přepravě (například poškození tlakem; trhliny, proříznutí nebo otvory v tkanině; poškození krytů kol, madel a dalších prvků zavazadla). Nároky na náhradu škod při přepravě je nutno směrovat na dopravce.
  • Náklady na vrácení komponenty (komponent) / produktu (produktů) a dokladu o koupi zpět na místo, kde byl produkt zakoupen, uhradí kupující.

Případné otázky nám prosím zašlete prostřednictvím kontaktního formuláře.

 

Způsob hlášení záruky

Vraťte prosím produkt s vyplněným záručním formulářem společně s dokladem o nákupu na prodejní místo. Vaše žádost posoudí a ve většině případů vyřídí prodejce. Pokud je zapotřebí další prohlídka, prodejce zašle produkt společnosti Thule.

Krok 1: Vyplňte záruční formulář.
Krok 2: Očistěte produkt a vyhledejte účtenku.
Krok 3: Produkt s výše uvedenou dokumentací odneste prodejci.
Krok 4: Prodejce ohlásí reklamaci zákaznické podpoře Thule.
Krok 5: Zákaznická podpora Thule zpracuje reklamaci s rozhodnutím prodejce.
Krok 6: Prodejce se obrátí na vás.


Otevírací doba

Mnoho z vás nemá čas od pondělí do pátku v běžných otevíracích hodinách, proto jsme tu pro vás dle vašich časových možností vždy dle předchozí domluvy, není problém přijet narychlo v neděli ani později po práci.

Kontakt

info@outkid.cz

+420 723 728 791